Mostrar mensagens com a etiqueta Angel. Mostrar todas as mensagens
Mostrar mensagens com a etiqueta Angel. Mostrar todas as mensagens

sexta-feira, 29 de maio de 2015

'Let's Dance'

Para os menos atentos às redes sociais, a Helena regressou, esta sexta-feira, ao programa sueco "Let's Dance", onde foi participante no ano passado. Desta vez foi apenas para uma participação especial de apenas um minuto. Esta aparição serviu para promover "Angel", a nova música que é a versão inglesa de "Otan Aggeli Klene" e contou com coreografia de David Watson, o parceiro da Helena quando ela participou no concurso. 


Fonte: facebook oficial

quarta-feira, 29 de abril de 2015

Letra de "Angel"

Wasted faces
You are surrounded by the takers, fakers
All the wounded and the weary, nearly
Breaking your wings against the window
You've closed

Nothing to break your fall, so you fall
I watch you fall, down deep in the abyss
Helpless...

Like an angel that's fallen
Through fire and rain
Heaven is calling, calling (calling)
Like an angel that's hurting
But numb to the pain,
Heaven is calling, calling
Gonna rise, rise, rise again

There are reasons, demons
Stand at your bed and talk in whispers
Up here, like they're saviours,
But it's your voice, your choice
To crash and fly yeah
You can wake up, rise up

And let me break your fall, as you fall
Before you fall, down deep in the abyss
Helpless...

Like an angel that's fallen
Through fire and rain
Heaven is calling, calling (calling)
Like an angel that's hurting
But numb to the pain
Heaven is calling, calling
Gonna rise, rise, rise again

Oh, oh, oh
Fly like an angel
Fly like an angel
(Like an angel)

Like an angel that's fallen
Through fire and rain
Heaven is calling, calling
Yeah...

(Angel, angel)
Turn yourself around
You don't have to fall so fast to the ground

Oh, oh, oh, like an..
Like an angel that's lonely...
(Like an angel)

Like an angel that's fallen
Through fire and rain
Heaven is calling, calling
Gonna rise, rise, rise again...
(Oh, oh, oh, like an)
Through fire and rain
Heaven is calling, calling
Gonna rise, rise, rise again

Nova música: "Angel"

Temos música nova!! "Angel" é a versão inglesa de "Otan Aggeli Klene" e foi lançada na Suécia no dia 24. Na Grécia e nos restantes países foi disponibilizada apenas esta quarta-feira.